clean.cut.details.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Zara
May Lookbook

Source: Nitrolicious

25 comments:

Collage Vintage said...

First dress... i have it already! I love it... I´ll put it on in my next outfit.

Check out soon in: www.collagevintage.com

Lori said...

i thought that first dress was miu miu! gotta love zara

be.aoi said...

love the first dress! and the pants in the last picture are awesome!

anne said...

I love that, great basics with a little twist, so stylish!

bravegrrl said...

love the black clogs and the fringe caftan!

xo

stacey kelly said...

new zara lookbook!?! omg!! so excited, i didn't know there was a new one. going to go check it out right now :)

xx

youareashootingstar.blogspot.com

marie said...

ahh it is so beautiful!! the cat print is amazing. <3

ramona west said...
This comment has been removed by the author.
rinacatastrophe said...

Gosh I NEED that cat dress. the collar is perfect (i resisted a cat pun there)! and, I guess its jumping on that miu miu bandwagon. hope its not sold out at my zara!

Viv said...

ughh love zara.. i also thought the first dress was miu miu... now i want everything!




myblissisthisway.blogspot.com

aliiiiiive said...

Love these outfits and love your blog!

Contempo Ingenue said...

omggg the fringe poncho...i want ittttt heheh

the contemporary ingenue

xoxo E&L

Karen said...

Loooove that first dress/romper with the white collar and the shawl piece is soooo perfectly vintage looking.

I tell you, retail will be the death of us or rather our cc....

Karen x

What's Mine Is Yours said...

looovveee the cat print dress..gonna hve to go stalk the zara staff..lol

VanilahFashion said...

Beautiful collection
I just love it!
xxx

www.vanilah.blogspot.com

LUU H. said...

oomg, cant wait to the stuff comes to stores ! want the miu miu wannabe dress !

Kiyo said...

oh my this is Zara? Love the first dress!

goodbyestockholm said...

The cape-poncho dress is my fave!!!!

dukeandlarn said...

miu miu, chanel and celine RIP OFFS!!!!!!!!!!!

Candice said...

the first dress is really cute, i saw them in the stores last week.
sadly, it doesn't look as good as it does in the pictures.

Fashion Chalet said...

Fit for a Dollhouse <3




xx

Courtney Maud said...

LOVE THE CLOGS!!!

KRISTIN said...

love aaaaaaallll of it!

xo!Kristin www.electricfringe.com

imnotunfaithful said...

i love love love the first piece. especially the collar. shame we don't have zara in australia ...

Maria C said...

I can't get enough of Zara.
My friend intends on naming her daughter after the store... because she loves it so much. lol